Lenco IPT-6 oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenco IPT-6 oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

goltpg00 08-01-2012
Geschreven voor: Lenco iPT-6

Na lang dubben hebben we deze prachtige zuil aangeschaft als nieuwe radio in onze keuken. Het is een vrij grote ruimte en de voorgaande radio's bleken altijd te weinig power te hebben om die ruimte te vullen.

Met deze zuil is dat probleem wel opgelost! Hij heeft 80 watt vermogen en een mooie diepe bass. Beter dan van de surround set in de woonkamer..
Maar het echte geheim van deze zuil zit in het 3D effect, van de Sonic emotion chip die het geluid een veel voller effect geeft. De 6 speakers komen dan pas echt tot hun recht. Geweldig om muziek te luisteren, zeker live muziek.

Dus volledig tevreden qua geluidskwaliteit. Wat betreft de mogelijkheden is het een vrij simpele radio. Geen RDS zenderherkenning maar wel gewoon 20 voorkeurzenders. De iPod dock werkt goed, iPod laadt ook op als de radio speelt.
Het rode LCD display is niet meer helemaal van deze tijd, een LED display zou moderner ogen. Ook is er geen fancy HDMI aansluiting, zelfs geen aansluiting voor kabelantenne. De ontvangst met de draadantenne is goed.

Maar dat is voor ons onbelangrijk. Waar je elk moment van profiteert is het geluid dat er uit komt. Dus voor deze prijs is het een heel goede en cool ogende radio.